tisdag 3 mars 2009

Komet eller inte komet.....hmm???

Gud, jag vet inte om jag ska orka alltså. Önskar det kunde sluta lite tidigare, plus att det kunde vara på en annan dag.
Varannan tisdag blir det ju verkligen långdag, kliva upp typ strax efter 6, ha skola hela dagen, komma hem efter 4 och sen iväg igen 1 timme senare och inte komma hem förren efter 9.....

Det känns inte alls bra för mig ju, hinna träffa mina barn typ 2 timmar sammanlagt =(
Å detta under stressad icke-lekande tid. Det gör mig lessen i ögat....

Jag vet, jag är ganska peitg och tjatig om hela tid grejen med mina barn, dom är kanske, jämfört med andra, bortskämda med hemma/mamma tid.....Trille går ju oftast 5-6 timmar på dagis, och Luna komma ju gå lika mycket/lite.
Skulle behöva mer tid till plugg för egentligen hinner jag inte riktit, men det skulle inte kännas bra för mig.
Måste väl lära mig att plugga mer effektivt på nått sätt, tips???


Idag ska jag gå och köpa ett USB och föra över mina bilder på, så jag kan radera från datorn sen och se om det blir bättre (hoppas hoppas hoppas). Är det inte det som är felet så vet ja inte ju.....
Kanske beror det på åldern? Denna fina dator är nog på åldernshöst om man räknar i data år....säkerligen är den över 5 år, kanske närmare 10 år??
Jag vet inte, mamma vet nog bättre.
Hoppas dfen håller ett tag till iaf, just nu ha ja ingen ekonomi till datainköp.

Nu ha ja ont i halsen, eller beygynnande halsont iaf. Hoppas ja inte blir förkyld.

Vad arg jag blir, ringde precis till Sundsvalls sjukhus flr att höra om T:s operation (man bli ju galen på väntan)....i början på januari sa dom garanterat att det skulle bli i februari, när jag ringde i början på februari så var det tydligen nästan fullbokat men dom skulle ringa om det blev återbud.
Nu i början på mars när jag ringer, ja då säger dom april *skriker av irritation*
En person står före honom till just den läkaren, som opererar 1 ggn i månaden eller?!?
I dont care vilken läkare, nehe ja men då KAN det ju gå fortare.....

Nej, nu måste jag sluta för nu blev jag så arg!!!!!!!!!!

Ps. Han står på kö till allergiutredning också, å de ska väl ta typ 3 månadr innan han få komma dit.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar