torsdag 12 mars 2009

En ny dag och (säkerligen) nya bekymmer

Hela dagen igår var jag tårfylld, höll på att börja gråta hela tiden =(
Som tur var, i min annars bajsiga vecka, så gick körningen galant.....jag var jättenöjd efter att jag hade snurrat på runt runt alla rondeller i stan haha
Ska köra snart igen, bli nog lite snurrande och sen skulle ja få köra lite "normalt" i staden också haha.....så om ni är oroliga så håll er från vägarna mellan 10-12 =P

Hade ett jättebra samtal med personalen på Tristans dagis igår, skönt att få prata av sig lite. Dom tyckte att jag skulle vara egoistisk och byta åt Luna om jag kände att det inte funkade.....för tiderna som jag har ger ju MIG kvalitetstid med barnen, både morgonar och eftermiddagar blir ju mkt mer trevliga för oss som familj när vi inte behöver stressa.

Det är ju inte meningen att dagis ska få allt det roliga ju....dom är ju till för att ha Luna då hon inte kan vara hemma, usch ja blir irriterad!

Men ja ska försöka få tag i rektorn idag och höra om möjligheten att byta te en annan avdelning, vill inte göra nått impulsivt men det skulle kännas bar att veta hur det ser ut på den fronten iaf.
Ska höra hur Lars upplever det också, hur han tycker att det går.


nIdag ska jag städa, handla lite dagisgrejer och handla mat, och köra bil. Hur mkt tror ni att jag hinner?!?!?
Hmm, köra bil hinner jag, hanlda mat måste ja hinna för det börjar gapa tomt i kylskåpet, dammsuga kanske jag kan hinna men resten blir kanske morgondagens bekymmer ;)

Jaja, nu ska jag avsluta här.....kanske skriver om körningen senare

1 kommentar:

  1. Bra att Trilles dagispersonal verkar förnuftiga iaf, självklart ska man prioritera det som passar bäst för familjen, framför vad som är bekvämast för dagispersonalen! Hoppas att du får byta till annan avdelning, så det känns tryggt och bra!

    SvaraRadera