lördag 14 mars 2009

Relativt bra dag =)

JAAAAAA!!!! Vilken tur att hon vann melodifestivalen, hon va ju superbra....Malena Erhman eller hur hon stavar det :)

Ha haft en rätt kul dag, började med att Trille ville gå ut på en promenad direkt vi klev upp....nja, klockan va då 8 och jag ville börja med att läsa tidningen och ge dom frukost hehe

Vid halv 12 va vi ute och promenerade, superfint väder va det. Gick bort till paken och matade fåglarna med bröd.....Tristan tyckte de va jättekul, ja va lite smårädd för han ville gå så nära men det gick bra =)

Sen promenerade vi runt i typ 1 timme, och avslutade med lite lek på snöhögen på gården......så blev nog närmare 2 timmar vi va ute.
Det av så soligt och fint så hade gärna vart ute ett tag till men vi va så blöta så det gick inte.

Sen fika vi lite, målade en stund och väntade på att Lunisen skulle vakna.
Möblerade sedan om i lekrummet, har komme på att ja ska skaffa en grind mellan köket och lekrummet.....så man kan se in men slipper att allt hamnar där, just för tillfället ställde jag soffan för men det är så bökigt att måsta hoppa över varje gång =/

Trile fick se på Bilar, han va så trött så han behövde få slappa lite.
Jag och Luna läste lite och myste lite allmänt, hon e så kramig lillsnuttan.....och en riktig mammagris ha hon bleve hehe

Sen myste vi allihopa en stund innan dom skulle sova och sen somna dom haha, jag med förståss.....vaknade typ 10 över 8 och tänkte att nu är melodifestivalen slut, men den hade ju precis börja då....ibland ha man tur =)

Imorn hoppas jag att mamma ringer och ska te backen, att det är bra väder och att Trille är på bra humör.....så kom igen, make my wish come true!!


På måndag ska jag ringa rektorn och be om avdelningsbyte, känner att jag kan inte ha det såhär......för mig är det väldigt viktit att jag kommer överens med personalen, sån är jag. Annars är det omöjligt att få förtroende, och när jag nu måste lämna min lilla guldklimp så ska de ju va te nån som jag känner kan ta hand om hon.
Jaja, jag hoppas det ska gå smidigt och fort......mina studier lider verkligen av detta kan jag säga.....usch vad jag känner mig stressad över det =(

Nu ska jag avsluta detta och försöka få lite kontakt med mina systrar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar