tisdag 10 mars 2009

Helt seriöst, skärp mig.....!!!!!

Jag kan inte sova, jag är alldeles för orolig =(
För om 1 vecka ska jag köra halkbanan......ja, ni läste rätt. 1 hel vecka är det kvar och min oro är så pass stor att jag inte kan sova nu.
Nästan så jag kräks faktiskt, då förstår ni hur nervös detta gör mig va?!?

Å jag kommer nog bara kunna köra 2 lektioner innan, 1,5 timme alltså. Tusan också!!!!!!!!!
Jag vill ha så mkt information som möjligt för att kunna ha kontroll, nu vet ja ju typ ingenting vilket resulterar i totalpanik.
Å inte hittar jag nå bilder på halkbanan heller, visste jag hur det ser ut blir det lite bättre ju, och om jag viste hur vägen dit är, hur man ska köra och hur många som kommer vara i bilen osv.

Den informationen skulle göra att jag kunde lugna mig, en aning.
Gud, det här har flugit mig ur händerna. Jag tappade kontrollen över den här situationen för länge sen, eller jag har aldrig haft kontroll över det snarare......det skrämmer mig till 1000 faktiskt.
Visst jag kan manövrera en bil, så köra kan ja väl men däremot så har jag lite svårt att hålla koll på alla medtrafikanter......och en del av trafikreglerna.
Jag vill ju köra med förnuftet, jag har ju ett väldigt sunt sådant =P


Ne men allvarligt, jag måste ju sova nu. Ska ju upp strax före 8 imorn och få ungarna till dagis, sen hem och plugga innan de blir hämtning och sen på kvällen är det ju KOMET.....ska se om det går att fixa nån som kan passa gumman på onsdag eftermiddag så jag får köra då också men förmodligen så är det ganska så omöjligt =(
Skulle verkligen verkligen behövt det...............min högsta önskan just nu är att nån anmäler sig frivillig som barnvakt just då, och hoppas kan man ju alltid göra

1 kommentar:

  1. Då jag körde halkbanan (för 6 år sedan) så var man ensam i bilen. De som jobbar där kommunicerar med dig via en walkie talkie som finns i bilen. Man är själv då man kör på banan (förmodligen för att minimera risken för krock med andra). Dessutom får man tydliga instruktioner vad man ska göra vid varje moment. Gör du bara som dom säger så klarar du det. Tror att det är extremt svårt att kuggas på halkbanan. Innan man går ut och kör så är det dessutom typ som en lektioen där de går igenom hur bilen kan reagera på olika saker mm.

    Hoppas du känner dig lite lugnare nu, prata med din körskolalärare annars så kan han förklara mer kanske. Det är ju som sagt 6 år sedan jag körde så det kan ju ha förändrats. Kan dessutom tilläggas att det är skit kul! Var nog lika nervös som dig men då jag var där var det mest bara roligt. =)

    SvaraRadera