måndag 9 mars 2009

Min son, the number one bobåkare =)

Japp, Tristan är bäst....han vann över alla andra knattar i lördagens pulkatävling.
20-års jubileum och allt, och charmtrollet mitt kommer 1:a. WOW liksom, snacka om att man kände sig mäktigt stolt hihi

Fin medalj fick han åxå, GULDmedalj!!!!!!!!
(sen att han hade lillmoster Izabell som ballast det behöver vi ju inte ta me haha, hon som sedan förra året har en guldmedalj i fickan)
Iza kom ju på bronsplacering i år så hon fick ju en medalj hon med.

Bilder får jag lägga in en annan gång, min dator är ju som bekant inte frisk så det får komma sen.

Idag har Lunisen vare på dagis för första gången. Gick bra men hon vart väldigt mammsig hihi
Får se hur det går i morgon, hur lång inskolning som helst är det.....minst 2, förmodligen 3, veckors....usch va ja komma missa på skolan alltså =(
Å körningen, ojojoj
Ska köra halkis på måndag, ja jag är hypernervös.
Jag kan ju inte köra bil =O
Ska köra minst 2 lektioner i veckan, förhoppningsvis 4, så kanske jag känner mig säkrare efter det.

Nej, nu orkar ja inte skriva mer.....inge kul när man inte kan lägga in bilder =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar