onsdag 18 mars 2009

Onsdag, och solen skiner

Japp, härligt väder idag alltså.....borde väl gå ut igen men med 2 trötta gnälliga barn så vet i tusan om ja vågar mig på de.
Ví va ute 1 timme mitt på dagen, ntog sin lilla tid att komma ut för Trille var väldigt gnällig men till slut så kom vi ut iaf =)
Det va härligt, vi gick en promenad med våra bebisar som låg och sov i vagnarna hehe

Ingen av ungarna är helt 100 idag, Trille är trött och ser "opigg" ut och Luna är superduper gnällig och kblir lessen för allt =/
Hon är förmodligen bättre i magen, igår va de ju löst och vattnigt men inge kräk inatt och inge bajs idag.....bara hemska pruttar *usch*

Ha pratat me rektorn nu och det känns skit för tillfället, spga problemet med personalen så får vi byta avdelning MEN de finns ingen plats inom den närmsta framtiden, så de lät väl som att det skulle kunna bli till typ hösten tidigast.....=(
Jag kan ju vinka hej då till mina studier då för jag tänker ju inte släpa me gumman på letionerna varje måndag och tisdag direkt.....distanskurserna kan ja ju klara, matte/religion/svenska, men inte historian och engelskan (ligger ju redan efter med historian som de är nu)

Jaja, nu är de gnäll här bakom mig igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar