onsdag 25 mars 2009

Sleepyhead

Jag är så himla trött, lillgumman håller mig ju vaken om nätterna med sitt eviga ätande. Inatt så testade jag att inte låta hon äta, den första gången hon ville för jag visste att hon inte behövde de....OMG va hon skrek, jag höll på att vika mig där ett tag. Helt otroligt att Trille inte vakna alltså......där kan man snacka om siren, tro mig.
Men efter 10-15 minuter så somna hon *pust*, ja hade inte pallat längre :P

Tänkte försöka dra ner på det där, visst det är jättemysigt att få mysa och va nära men inte när de stör nattnsömnen så mkt som det faktiskt gör.....ja vill inte sluta helt för ja tror de är bra för henne att få va sådär nära men om amn kunde få de till bara 1 ggn per natt, å en gång på morgonen/kvällen....

Imorn ska hon sova hos sin pappa för första gången så vi få se hur de går.....faktiskt är de lite pga att egoistiska skäl, ja måste få sova. Men de är ju även för att hon ska få komma in lite i det också, för deras hmm, relations skull så att säga ;)
Så för första gången ska hon sova med någon annan än mig....kommer nog kännas konstit, för både mig och henne, men jag tror de kommer gå bra =)

Och gud va Trille va söt imorse (igen), så fort han slog upp ögonen så sa han:
"mamma, du kom hem.....du kom hem mamma"
(ja va ju på komet igår och han sov då jag kom hem)
Lilla vännen, tänk att han ska vara så orolig. Gokillen min =)
Ska börja med Ormen nu (en såndr komet-grej) så vi får se hur det går.....ja e tveksam men men, de kan va för att ja inte riktit vet hur ja ska göra....eller va man ska säga

Luna har lärt sig ett nytt ord......."Ääääää-ta" Hehe, vilken överasskning att det skulle bli ett av hennes första ord...*not*

Nu ska ja plugga lite mer, tråkig hjärnsövande grammatik *kräks*
Måste fixa klart nån uppgift nu och skicka in, ha räknat ut hur ja ska göra för att hinna och minst 1 kapitel måste göras klart denna vecka.....(HELEN, ja behöver dig säger ja ju......hjälp!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar