onsdag 11 mars 2009

Får jag gå in i väggen, snälla......

Slutkörd!!!!!!
Så skulle jag beskriva mig just nu, helt och hållet slutkörd.
Jag har så många bollar i luften just nu så jag tror snart ja tappar alla......=(
Jag orkar helt enkelt inte med allt jämt.

Jag får inte sova om natten, eller vi säger såhär, när jag lägger mig så brukar ja precis hinna slumra till så vaknar Luna och vill äta, sen ligger hon på mig (om jag ligger lodrätt så ligger hon vågrätt över min bröstkorg) hela natten och småäter, oftast vaknar hon sedan vid halv 7-7 tiden och vill kliva upp.....NEJ tack!
Sen stressas det iväg till dagis och hem igen efter det, pluggar och leker med Luna samtidigt vilket resulterar i lite plugg och mycket lek.
När hon sover (som nu) så försöker jag lägga ner min själ i pluggandet, men 1,5-2 timmar är inte så mkt hur effektivit man än pluggar.....få se, 8-10 timmars plugg i veckan alltså, och jag läser ju mer än heltid vilket nog egentligen innebär att man ska plugga några fler timmar.

Sen hämta på dagis, hem och laga mat och umgås med grodungen, göra klart för sängen och förhoppningsvis sover barnen vid 8-halv 9 tiden......

Och lägg till här att jag måste städa, diska, tvätta och hålla fint hemma, handla med jämna mellanrum, läsa till körkortet, gå komet och ha ett strålande glatt humör jämt.....

Så svara nu helt ärligt, kan jag få gå in i väggen för jag orkar inte mer just nu?????

Jag vart så irriterad idag på Lunisens inskolning, vi hann vara där i 5 minuter tro ja och sen gick jag.......tårarna bara spruta medans jag klädde på oss, och inte ville persnalen lyssna på vad jag sa heller!!!!
Usch, om jag aldrig behövde gå dit igen så vore det ändå en gång för mkt =(

Men vi måste ju dit, imorn ska hon gå med sin pappa men på fredag är det min tur igen.....och jag vill inte alls.

Men men, nu ska jag försöka plugga lite mer. Medans gumman sover och jag är hemma och har tid.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar