onsdag 25 februari 2009

Jaha, ska man orka

Eftersom min dator ha fått en knäpp så ja inte kan lägga in bilder på bloggen, ha ja inte haft lust å skriva nått.....

Men få se.
Idag ha ja skcika iväg mitt första religionsarbete, bara 3 kvar nu om det här blir godkänt =)
Ikväll ska ja skriva över svenska och engelska uppgifter till datorn och mejla iväg, känns jobbigt.
Tur jag är (nästan) helt ledig denna vecka så ja kan jobba i lugn takt.

Min moster ska vara "här" under sportlovet så ja hoppas vi hinner ses nått, hon ha ju en pojke som är lika gammal som Lunis Plunis (skiljer typ 7-8 dagar eller nått sånt)

Hmm, härom helgen så åkte Trille skridskor för första gången, och som väntat gick de galant....den ungen är ju en naturbegåvning när det gäller såna där fysiska saker (vilket han inte ärvt av mig haha)

Kan inte skriva mer nu för mina ungar är som plåster, bokstavligen.....2 minuter sen blir dom mammasjuka tror jag *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar