onsdag 4 februari 2009

Plugg, och ont i magen =(

Fattar inte varför, eller....förmodligen så har allt kaffe och det oregelbundna matintaget sabbat magen och givit mig magkatarr eller nått sånt =(
Spydde i måndagskväll/natt och kunde knappt sova, men va ju tvungen att släpa mig till skolan på tisdag....så jag inte hamnar efter mer.
Framåt eftermiddagen så släppte de lite, men jag drack bara vatten. Och mot kvällen kom de tillbaks.
Å idag är de lika igen....inge kräk men mår inte super heller.

Gick bra och göra prov igår, fick MVG =)
Va så trött så jag "fuskade" lite och räknade ut sista uppgiften på "fel" sätt.....då fick ja avdrag för det trots att svaret va rätt....men jag förstod det så hehe

Ha typ 1000 saker till nästa vecka, känns jobbigt....ska ha 2 prov på rad då också, inge dröm direkt =/

Men det är kul att göra nått, känner att intelligensen stiger ständigt....ligger säkert på minst 75 nu hahaha
Nej inte vet ja, förhoppningsvis högre för jag tror det är ganska lågt med 75 i intelligenskvot?!?!

Och gumman går mer och mer, lite feg är hon men hon försöker iaf....och klättrar på saker gör hon, och ramlar =(
Och nu är det 7 dagar till 1 årsdagen. Wow, tiden går fort. Gumman ha ju blitt stor nu ju =O
Jag hoppas jag hittar det jag söker i presentväg alltså ;P

Te syster Helen också, har 2 bra ideer, en som jag vet är bra och som det förmodligen blir och en som är (enligt mig) jättebra och passande men som jag inte vet om det är möjligt att fixa/hitta....
Haha, blir du nyfiken syster H =P

Nej, nu måste jag fortsätta pluggandet lite.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar