fredag 13 februari 2009

Helg åter igen


Mina goungar


Hmm, väntar på Lars innan tårtätningen kan börja......måttligt roade barn

Paketöppning, bilden under en cooling

Söt älsklingen.....
















Fredagkväll, klockan närmar sig sakta sakta 10-snåret, ni vet det magiska klockslaget då man får lägga sig utan att känna sig som supernörden nummer 1.....
En annan är ju lite tvärtemot, jag ser ju specifikt fram emot fredagarna för att jag VET att det inte är något på tv å då kan jag lägga mig tidigt och kanske få något som liknas normal sömn.

Eftersom makaronbarnet (Luna alltså) har börjat krångla nått hemskt med nattsömnen så kan man inte påstå att man är utvilad när man vaknar =(
Hela denna vecka har varit hemsk, har varit som en zombie.

Gjorde 2 prov i tisdags (känns som det var typ 2 veckor sen, så lång har veckan alltså varit)....engelskan tro ja gick rätt bra, nästan så jag förväntar mig minst VG =O
Historian klara jag inte, men det visste jag redan....hade naturligtvis koncentrerat mig på fel saker, jag kunde detaljer lärarn ville ha nått helt annat =(


Kalaset för lilla 1-åringen var lyckat iaf, eller kalas....hon blev bara firad av den allra närmaste familjen (mamma, storebror och pappa då alltså)
Vi ¨åt tårta och öppnade paket.....Lunisen var inte sådär jätteintresserad av presenterna (däremot väldigt intresserad av tårtan haha).....själv var jag vaken natten till onsdag (inte hela men en stor del) och naturligtvis så kom jag ihåg hur jag kände då, vissa klockslag är ju inristade i minnet.
Hon fick en Mickispismed vaskdel, lite små platstallrikar, skedar, glas och en korg, en bok, och en såndär grej man hamrar på så "spikarna" åker igenom sen vänder man på den och hamrar tillbaks dom....detta var från mamma och storebror alltså.
Idag var pappa med familj hit och då fick hon kläder, precis såna byxor jag gillar =)
Trevlig när man får besök, Trille blir ju helt galen. Han älskar när nån hälsar på honom =)
Imorn ska förmodligen mamma/mormor med familj komma hit, det blir skoj....kanske blir det backen också, det får vi se.
Japp, nu är klockan efter 10 =)
Få se, jag tror jag ska ha skreve allt som hänt nu...hmm???
Nja, ska klaga lite på att te veckan så kommer det bli jobbigt. Nu kommer Luna vara med mig igen till dagis start (v. 11).....känns inte så kul, visst går det att ha med barn nångång på skolan men 3 veckor kanske inte är någon hit =(
Speciellt inte som jag har heldag på tisdag med en 2 timmars föreläsning, genomgång med lärare och sedan engelskalektion....lillgumman kommer nog inte vara glad hela dagen då =(
Jaja, nu ska jag gå till säng och be till gudarna att min älskade lillasyster kommer till veckan och passar mina barn så jag kan köra bil.....hehe
Och så hon kan få sina presenter såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar