fredag 13 februari 2009

För tusan, en utmaning =)

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Utmana sju personer.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Mina sanningar:

1. Jag klär inte på mig om jag inte ska någonstans, tycker det känns onödigt och sen är det underbart skönt att svassa omkring med bara sovtröja/morgonrock...

2. Jag är beroende av webbsidan Familjeliv.....

3. Jag älskar böcker. Och när jag får hem nya så pratar jag med dom, jag är inte galen....jag bara verkligen älskar nya böcker =/

4. Är så osäker på mig själv att jag står hellre stilla än att utsätta mig själv för risken att trampa fel.....=(

5. Känner mig inte hel utan mina systrar. Dom är och kommer alltid vara mina närmaste vänner, kan prata om allt med dom. Skulle göra vad som helst för dom.....no questions asked!

6. Jag får kämpa emot impulserna att sjunga och dansa när jag hör musik på offentliga platser, ofta kommer jag på mig själv med att sjunga ändå....lyckligtvis inte högt haha

7. Vägrar kliva upp innan 8 på morgonen, om det inte handlar om nått absolut nödvändigt eller avgörande för att undvika en katastrof....


Utmanade:
Helen
Tessan
Annika
Danna
Annie


(Kommer inte på nå fler nu ju)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar