måndag 9 februari 2009

Helt i onödan ju

My kör, Luna åker med =)

Söt Luna

Mmm, så stressade jag i morse då med Trille rille till dagis....naturligtvis va han inte alls dagissugen, skrek hysteriskt hela vägen =(
Jag fick halvt lyfta´honom och samtidigt putta för att komma nånstans, lite jobbigt JA!!
Skyndade sedan upp på nipan till lektionen, kommer fram 5 minuter innan vi börjar, första jag ser "Engelska måndag, inställd"
Hur irriterad blev Miah då tror ni?!?!?!

Bara att traska hem igen då, för det va ju enda lektionen jag hade idag.
Va tvungen att tröstshoppa lite så nu ha ja lite nya trosor och strumpor =)


Ha äntligen kommit igång med religionen, känns skönt för det har varit lite jobbigt att komma på hur jag vill formulera mig.
Svenskan ha ja gjort klart, ska bara skicka in så bli de till å börja på nästa kapitel...ska hålla 2 föredrag (usch usch usch) på 15 minuter vardera, hur tusan de ska gå vet ja inte =O
Imorn blir de historiaprov och engelskaprov direkt efter det, känns lite jobbigt med tanke på att det är rätt mkt att läsa men jag hoppas det går bra.
Matten ligger lite på is, den tar jag då jag har tid över eller om jag är less....det är ju så roligt ju, älskar matte faktiskt (just nu i alla fall haha)


Lunisen ha gått massa i helgen, hon är uppe i typ 5 steg nu....stora tjejen, på onsdag blir de kalas. Å sen blir det nog fler dagar också eftersom det inte passar alla att fira då.

Å stackars älsklingspojken fick en knuff av Klumpedumpe aka Tabris i helgen, så han for ner i pannrumsgolve (typ cement) och slog huvudet....kom rätt mkt blod, håret vart alldeles rött, men som tur var så gick det bra. Såg hemskt läskigt ut bara!

Nej, nu ska jag snart bege mig på affärn och handla innan jag ska hämta Tristan.....tro han skulle få bada med dagis imorn, hoppas det går bra. För tillfället lider han ju av extrem badfobi här hemma så man vet ju aldrig =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar