onsdag 18 februari 2009

Mitt i veckan, med hållna tummar

Nu gäller det, jag hoppas hoppas hoppas att systers bil (egentligen hennes sambos men ändå) startar så hon kommer....ha ju längtat efter detta sen hon for i januari typ.
Behöver ju få ladda upp mina systerbatterier ju!!!!!

Gumman sover nu iaf, så ja ha fått lite gjort. Tur hon är lättsam =)
I måndags så sov hon i nästan 3 timmar, och hela den tiden så råpluggade jag för att få nått gjort.....snacka om att man blir trött när man verkligen koncentrerar sig och inte tar nån paus....*puh*

I går va vi på skolan hela dagen, 08:15-15:45, och gumman skötte sig examplariskt =)
2 timmars föreläsningen (som var min skräck) gick jättebra, sista 3 minuterna vart hon less men annars så va hon tyst och lekte på golvet/vagnen/i min famn =)
När väl engelskan började så fick hon nått tokryck och skrattade och hejade på alla, sötgumman hihi
Hon är verkligen ett charmtroll =)

Tror jag ska vandra bort och hämta ett paket på videoteket snart, om jag hinner och orkar innan Trille ska hämtas på dagis...klockan 3.

Få skriva mer sen eller en annan dag, just nu orkar jag inte. Är så förgrymmat trött =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar