torsdag 2 april 2009

Nöjd :D

Gud va bra det gick att köra idag....för första gången så har jag inget att gå runt och gräma mig över, visst gjorde jag en hel del mindre fel men inget stort, å ja tänkte rätt och körde bra =D
Nu kände jag att det faktiskt va kul att köra bil hehe

Tror att det komma gå bra, fick köra ganska självständigt....lite jobbigt eftersom man får anvisningar ibland bara, så man sitter på helspänn och bara väntar vilket ibland gör att man missar kolla men som jag sa, de är ju inga "döds"misstag jag gjort idag.

Te veckan bli de Halkis, blev ju inställd sist men nu ska de göras....nervös som tusan, men inte lika mycket som sist (hmm, konstit kanske)....ha ju fått köra lite mer åsså ha ja ju fått prata mer om hur det komma gå osv
Sen ska ja få köra den lättaste biten också eftersom jag är väldigt lättstressad, bara det att de komma sitta 3 till i bilen är ju nog för att få mig ur balans =/

Jämarns alltså, idag har jag en bra dag....känner att ja ha flyt just idag alltså haha

Nu kommer snart mina systrar hemöver också. Helen komma på lördagkväll och Tessan komma på torsdag....Helen far nästa söndag och Tessan stannar te onsdagen, sen ska vi åka me henne te sjukhuset (för T:s operation). Supersnällt att ställa upp, så många som har varit snälla och ställt upp nu när det ha vare mkt med körning och behovet av barnvakt och skjutsningar och allt har varit superstort.
Jag säger sällan tack, men jag tänker de i alla fall =)
Jag har nog fått en bristande uppfostran för tack är ett av dom svåraste orden att få fram för mig......undra varför?!?!

Jaja, nu väntar jag snart hem barnen och sen ska Luna iväg till sin pappa och sova där....så jag och Trille ska ha lite mystid, bara han och jag.

Nus ka ja avsluta och ta vara på min lilla ensamtid här, bara surfa runt och lyssna på musik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar