lördag 18 april 2009

Så var det lördag igen.....lalala

Klockan var strax efter 8 då jag vaknade i morse, nice....naturligtvis hade jah vaknat minst 3 gånger innan dess för att kolla klockan och att Trille levde (Luna sov ju hos sin far så henne kunde ja ju inte kolla), snacka om att riktigt förstöra nattsömnen för sig när ma lägger sig till med såna där vanor.

Försöker på allvar styra upp mitt pluggande nu, känner att ja måste det.....tror helt seriöst att om jag försöker och verkligen lägger manken till så kan jag klara 4 av 5 kurser, kommer missa 100 poäng i såna fall men bättre det än att missa typ 300 för att ja bara ger upp.
Historian kan jag lägga ner, det vet ja....ha ju missat massa föreläsningar och prov så den ska jag lägga åt sidan. Kanske kan läsa i sommar och klara det i höst istället.

Svenskan komma ja klara, nästan klar med den ju.
Engelskan beror lite på hur mkt roll närvaron spelar....hha ju lite uppgifter att lämna in, men om det räknas på utveckling och förståelse så fixar jag den också.
Matten borde ju itne vara allför svår, den ha ja ju redan godkänt i....ska ta ett stort prov på hela kursen i slutet av terminen, få hoppas ja klarar det men som sagt det borde kunna ge mig ett G i alla fall.
Religionen bör jag också klara, där handlar det mest om att jag är lat faktiskt. Men nu ska jag försöka skriva lite i helgen och hoppas ja blir klar med uppgift 2 denna vecka....sen är det 2 uppgifter till bara och på 5-6 veckor borde jag hinna....

Nu plockar mina barn ihop lego och sen ska dom äta, Trille ska smaka riktig mat för första gången sen operationen....ja hoppas de går bra för det blir dyrt att köpa massa drickyougurt och grejer i längden ju haha
Sen är ju inte glass en allför näringsrik kost heller =/


Hmm, vad mer......ja saknar sällskap, eller alltså jag trivs bra med att vara själv men ibland blir det lite enformigt ju.
Är en aning trött så jag orkar inte utveckla mer haha
Nu ska jag googla på hur säkerhetskontrollen för bil ser ut sen ska barna äta......är ju dags för uppkörnming snart ju *drar efter andan av nervösitet*

1 kommentar:

  1. Hoppas pluggandet går bra, och det borde det ju göra med hjälp av Helen.

    SvaraRadera