torsdag 23 april 2009

.................

Ungefär så känner jag mig, finns egentligen ingen bra rubrik idag....ha liksom inte hänt något och vill inte skriva en till "hmm, jaha"-rubrik heller.

Ha "flyttat" min uppkörning nu iaf, var inte riktit redo den här veckan.....
I Hammarstrand blir det, fanns typ inga tider närmare här.
Så på söndag ska jag dit och övningsköra med Niklas, ha ju aldrig vare där tidigare (vad jag vet och kommer ihåg) så kan ju vara behövligt att få se sig omkring lite.

I morgon ska jag alltså till resele för barnvaktstjänst, det kan ju vara roligt. Bara barnen är snälla så ;)


Opps, måste sluta Luna vill ha min uppmärksamhet

2 kommentarer:

  1. Bra att du flyttade tiden, när du inte kände dig redo! Hoppas det känns bättre efter helgen :)

    SvaraRadera
  2. Skriv inte med gult det är så jobbigt att läsa.

    SvaraRadera