måndag 20 april 2009

Det drar ihop sig, och det känns inte helt okej

Kan börja med att skriva att ja har stressat upp mig så mkt över det här med körkortet och uppkörningen så att jag nu håller på att bli sjuk.....inte alla som klarar av en sån grej kanske men det gör jag.
Ska iväg och övningsköra om 1 timme, jag hoppas hoppas hoppas det komma gå bra.....gud alltså, ja undrar ja hur det komma bli med sömnen natten till uppkörningen.....ja komma väl kvävas av ångest.....så känns de ju nästan i alla fall!

Fick veta igår att min kusin ligger på sjukhus i Umeå, förmodligen har han fått en stroke (!)....ha är lika gammal som mig så det känns ju helt overkligt.
Verka ju som han mår bra nu men ändå, det är ändå väldigt obehagligt.
Jag hoppas dom kommer på va de beror på så att det inte händer igen, usch ja läskigt det känns.

Önskar jag kunde vara lika organiserad som min lillasyster, bad om lite hjälp med ett skolarbete och OMG, fick superbra information som verkligen var lätt att förstå sig på och sådär.
Själv kladdar ja ner llite grann och hoppas på att jag själv ska förstå det när det ska renskrivas.

Igår vart ja lite rädd, Luna ha hålle på och retas massa med Tristan nu i helgen och det har han inte alls uppskattat, men han ha vare jätteduktig och sagt till hon istället för att bara puttas eller slåss.
Bara det att när han säger "Luna sluta, jag vill inte ha ost" eller "Jag vill inte, går härifrån. Jag är trött" så skrattar hon och tycker det är jätteroligt och fortsätter.....
Vilket resulterade i att igår fick han nog och efter att ha sagt till 2 gånger så knuffade han henne, rakt in i dörrkanten =O
Ser ett rött jack i pannan och en blå bula som bara växer, "gud, ja måste ringa....nu måste vi te sjukhuset för och sy" men jag sansade mig lite och insåg att det var inte så djupt, det såg bara välditg otäckt ut.
Lägger in bild senare......

Nu ska jag drcka kaffe och vakna till lite innan körningen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar