onsdag 29 april 2009

Körkort och ny färg

Jag har tagit körkort idag, det trodde ni inte om mig haha
Ne men seriöst så trodde inte ja de i alla fall......gjorde en hel del små "fel", glömde växla ner, fick motorstopp ett par gånger, körde typ 70 på 90 väg (fast ja försökte hålla 90), hade lite halvtaskig placering emellanåt, backade typ jättedåligt (fast de rätta ja till)
Gud, när ja parkera tänkte ja att det här blir nog ett nej.....men eftersom han tyckte ja hade visat att ja kunde så blev det JA =)
En jättebra uppkörningsgubbe va det, trevlig och avslappnad.

Nu ska jag bara vänta på en bil, hade ju velat haft en imorn då ja ska upp me barna te Annika....lite jobbigt att gå den biten, i alla fall hem igen...men å andra sidan är motion bra.

I morse färgade jag håret, så nu är mitt hår "röd kashmir-färgat"....rätt snyggfärg, ja hoppas den håller sig och inte blekt.

Men allvarligt så är ja trött nu, ska kolla på Grey´s snart och sen kankse ja ska sitta en stund till vid datorn innan det blir sängdags.....

2 kommentarer:

  1. Grattis igen! Verkligen roligt att du klarade det :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till körkortet! Måste kännas skönt att äntligen ha fått det.

    SvaraRadera