onsdag 22 april 2009

Hej hopp gummi ......stropp



Onsdag mitt i veckan, inte egentligen mitt i den riktiga veckan men mitt i arbetsveckan är det ju.
Apropå ingenting mena ja haha
Idag har jag köpt skor till barnen, det blev knappt 800 kr.....känns dyrt men det var 3 par skor så jag får vara nöjd. Jag hoppas bara Trille kan ha sina, tog stlk 24 för de fanns inga större. Det var blink-skor så jag kunde inte låta bli.....
Dom röda är Lunas och dom andra 2 är Trilles, det var "paket erbjudande". Ett par gympadojjor och ett par sandaler för 500 kr, annars hade de gått på typ 700 eller nått så jag slog till.....skor är ju viktigt och dom måste ha det.
Hade tänkt det till Luna också men då var det för stort, visserligen stlk 20 men hon tog ut och mätte med sulan och det var lite väl tilltaget, det var synd.
Nu ska jag lägga in Trille roliga kommentarer dom senaste dagarna här =)
I typ Söndags så kom Lars med Luna och skulle lämna henne, och han brukar alltid (9 av 10 ggr) dricka kaffe och prata en stund så Trille brukar fråga om han ska komma in och dricka kaffe men denna gång sa han:
-Ska du komma in och dricka öl me mig?
Say what......och NEJ, det är inget jag brukar säga så att han sa det så spontant och naturligt är lite lustigt haha
Och i måndags så var det samma procedur, fastLars då kom in....Trille frågade då (helt naturligt även denna gång:
-Ska du komma in och dricka lite kok-kaffe med mig?
Jaha, de är til att vara specifik haha
-Nej, svarade Lars då
-Nehe, varför det då? sa T
-Men vi ha väl inge kok-kaffe, säger jag
-Vill du komma in och dricka brygg-kaffe då. (Hallå liksom, killen är 3 och snacka om att ha koll)
I alla fall kom de fram att han skulle dricka perkulator-kaffe hemma.......det ordet va ju aningen svårare att få fram än dom tidigare haha
Jaja, ha kanske inte så mkt mer att skriva. Hade tänkt köpa en jacka idag men sen ångrade jag mig. Vill titta runt lite innan och sen komma de sluta med att jag inte köper nån....som vanligt.
Köpte i alla fall 1 halterneck-linne, ett vanligt och en typ stickad väst liknande grej haha
Jag vet inte hur jag ska förklara men den va snygg iaf =)
Sen köpte jag 3 trosor också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar