tisdag 2 september 2008

Tråkigt väder, vill faktiskt ha snö nu...

Ja, på kvällarna ¨så brukar jag gå och hoppas att nästa gång jag tittar ut genom fönstret så ska det vara snö på backen....allt känns så mycket fridfullare när det ligger massa vit snö på marken, men det dröjer nog typ 3 månader till innan dess =(

Är typ friska nu iaf, lite förkylda är vi väl men bara lite hehe
I går spydde jag, usch så dåligt jag mådde =(
Men när man inte har varken tid eller lust att laga mat och äta den så blir ju magen i lite olag, åt bara en kycklingburgare igår efter jag lagt barnen......förutom det hade jag hällt i mig kaffe, stackars stackars mage säger jag.
Men men, om man ständigt intalar sig att man skulle må mycket bättre om man vägde 10-15 kg mindre s¨å är det kanske inte så konstit att man inte kan äta som man ska.

Ska försöka skärpa mig när det gäller det där!!!!!


Funderar på om jag ska börja plugga när gumman börjar dagis, bli ju komvux först då och sen får vi se....helst hade jag viljat tjäna massa pengar och känna at jag verkligen förtjänar dom men det är nog större chans att hitta nått med lite utbildning i botten.
Ha sån panik redan över dagis, och ändå är det typ 6 månader kvar.....va jag gruvar mig alltså =(
Tycler det är alldeles för tidigt att börja vid 1 år, minst 2 år tycker jag är mer lämpligt. Önskar jag kunde vara hemma så länge me henne....men men, man får ju typ sällan som man vill.


Tänk att man kan älska sina barn så himla mycket som jag gör, det är helt otroligt ju.
Ibland så gör det faktiskt ont. Det är sant!!!
När man tittar på dom och får ett leende så går det rakt in i hjärtat, deras oskuldsfulla blickar som säger så mycket....man har deras liv i sina händer, helt otroligt.
Det är så mycket mer än vad jag nånsin trodde atrt jag skulle få, mer än vad jag räknat med att få uppleva.

Tittade precis ut och såg att det spöregna, kul och hämta trille på dagis sen då...NOT!!!
Fucking poop.


Och som jag har gått och väntat på att Sex and the city filmen ska komma hit, såg att den 12/9 skulle den gå....JA tänkte jag då.
Men insåg härom dagen att jag kan ju inte gå hemifrån eftersom Luna ratar flaskan så då såg jag den på datorn iställe, de va ju nästan som på bio.
En liten skärm, satt tillbakalutat i min nya datastol, fötterna på skrivbordet, blev störd av barnen som vaknade ungefär 3 ggr......ja, ungefär som på bio.
Ne men de är som det är, jag kommer väl inte kunna vara iväg förrän Luna är större och inte behöver mina bröst haha

Lär väl ite bli nån komet utbildning heller, den skulle vara på kvällstid nu i höst och jag ville jättegärna gå den....men de lär ju inte gå =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar