måndag 8 september 2008

Aj, det gör ont att bli vis

Eller i alla fall gör det ont när visdomständerna ska fram.....har fått käka alvedon och Treo hela helgen för det gör så ont =(
Jag hoppas det går över snart, det stör min skönthetssömn nämligen, å den är ja ju i stort behov av ju =p

Va less jag blir på att jag inte vågar se läskiga program själv, ja menar va skulle kunna hända egentligen?? (ja förutom att jag blir jätterädd å inte kan sova för jag inbillar mig att monstrena/demonerna/mördarna ska kopmma och ta mig)
Jag som älskar Supernatrual, följde de när det gick på 2:an och nu när det ha börja gå på 5:an då vågar jag inte se de....*snyft*
Dumt nog ha dom ju börja sända säsong 3 och inte från början men ändå.

Fick mammas gamla tv igår, dom ha köpt en ny så hon ville bli av me den...å va perfekt att jag finns så hon ha nånstans att dumpa de hon inte vill ha =p
Nu ha ja deras gamla soffa och gamla tv, nästan så att de börjar se ut som deras vardagsrum här haha

Fick "mitt första album" igår, pappsen hade städat källarn å hittat lite grejer/kort å sånt sen vi va små...va kul å titta, men ja va värsta segisen, gick inte förrän jag var typ 11 månader =O

Opps, nu vart jag upptagen, måste byta en bajsblöja.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar