torsdag 11 september 2008

Tiden går och går men jag står still

Det känns som det iblöand iaf.....jag gör inget, visst jag har 1000 ideer på vad jag skulle vilja göra men samtidigt så vet ja ju att inget av det kommer att funka.
Skulle ex jättegärna vilja bli psykolog. Mmm, få se typ först ska man läsa in gymnasiet, sen komma in på högskola, sen göra praktik....så om ca 10 år är man klar att börja arbeta typ. Kul va, jo men jag är 34 år och detta är mitt första arbete....eehh, neeee inte nån dröm va.

Eller dra till Norge i 6 månader eller nått, tjäna pengar och sådär, jobba på samma ställe där ungarna är. Rena drömmen för mig hehe
Men då skulle de förmodligen inte funka med umgänget för Luna (typ låååångt och åka emellan ju)....och vore det min dotter (haha, gud va dumt skrivet för det är ju min dotter haha) så skulle inte jag gå med på att träffa henne så sällan. Typ 1 helg i månaden skulle de ju kunna bli....
Så poop med de åxå alltså =(


Å min tand dödar mig snart tro ja, fy tusan va ont det gör....*aaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjj*
Kan ju inte fortsätta stoppa i mig treo på detta vis i all evighet ju.
Min mage har typ sagt upp sig, tydligen så är det inte så bra att skita i allt sunt förnuft och bara äta högst en gång om dagen, dricka massa kaffe och dumma sötsaker.
Men nu ska jag försöka börja äta lite mer ordentligt *lovar*

Trille håller på att surra ihjäl mig, jag blir snart galen alltså.....sista timmen innan läggdags så fattar jag inte längre vad han säger, så trött är jag i huvudet då.
Ständigt frågor; Vad är det, vadå, är det gubbens bla bla bla
Åsså ha han börja säga: Uhh??? När han inte hör vad jag säger....
Möjligt att det kan vara så att jag säger så när jag inte hör vad han säger hehe

Nej, nu ska ja röra ihop nå midda åt pojken, köpta köttbullar och spagetti.....
Själv ska jag nog äta.....ehh......hmm.....spagetti och.....hmm.....kanske.....nånting qournigt hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar