tisdag 30 september 2008

Hmm, va tokigt....eller lustigt haha

Ja, ibland är livet lustigt. Sitter just nu och flinar lite för att jag läste en sak i en blogg som jag tycker är lite sådär, hmm....lustigt om man tänker lite så. HAHAHA, ingen fattar nånting va =P

Gud, ha så mycket musik jag skulle vilja skriva ner här som jag tänker på.....
Typ Ghetto med Akon, första versen går verkligen in i hjärtat på mig....(och nog kan man väl kalla djupövägen för ghetto va haha)
Sorry blame it on me är ju också en underbar låt, love it.....

Gud va gumman reser sig mot grejer nu, hon ha ju krypit i typ 1 vecka så hon börja väl bli stressad haha
Snart går hon, sanna mina ord.....en tidig tjej, ska väl vara som sin älskade storebror förståss. Han är ju idolen, som hon förföljer och vill leka med honom och han skäller och puttar henne. Lite som en jojo, hon "slänger" iväg henne men hon kommer tillbaka varje gång =)

Hon fick bada själv i badkaret ida, jippie kan jag säga, det var superkul. Men hon dök på näsan och fick en liten chock men inga tårar bara lite förvånad blev hon.....naturligtvis filmade jag just då hihi

Och Trill har fått nå konstiga utslag/bett eller nått. Usch, trodde de va löss men hittar ingenting i håret så de kan ju inte vara det då. (pojken är ju för tusan nästan vitblond så svarta löss borde ju synas)
Tydligen kliar dom inte men han har massa precis vid hårfästet, som ser kliande ut haha

Han är jätteduktig på alfabetet nu, snart läser han nog böcker, skulle inte förvåna mig. Med en mamma som älskar böcker så hoppas man ju på att han är en bokmal han med *smile*

Nu måste lilla jag sova, för jag är (inte) trött och ska upp imorn så....

1 kommentar: