onsdag 1 oktober 2008

Jaha, ännu en dag....en oktoberdag

Rastafari Trille, yoo mannen liksom =P
Åå blåååås
Kalasbarn....




Hej allihopa =P

Idag har det regnat och varit mörkt ute...tråkigt. Gumman har varit mammig, som hon typ alltid varit men de känns som att de blir mer och mer.
Lunisen posar


Trille har varit jätteduktig idag och hjälpt mig laga mat, vi hade jättekul faktiskt.

Vi gjorde vegetarisk baconsås och spagetti, i såsen hade vi paprika och även gurka (sonen som la till det hehe)

Vi hängde tvätten, sonen får köra med traktor och vagn mellan badrummet och lekrummet (där tvättställningen står), annars måste ja ju springa emellan med massa blöt tvätt ju....mycket enklare på detta vis, + att han får vara duktig och hjälpa till =)



Gud vad jag känner att jag sitter fast, känns som att nånting måste hända snart innan det börjar växa mossa på mig....

Samma sak vareviga dag, upp till dagis, hem igen, vänta 2 timmar sen hämta på dagis, hem igen, göra ingenting ett tag, fika och umgås lite, göra mat, vänta på att barnprogrammet ska börja och sluta, kvällsrutinerna, läsning, lite bråk och skirk och gnäll, barnen somnar och sen försöka fördriva tiden till jag ska sova och sen börjar allt om.

Skulle vilja ha nånting som gör att man vaknar till lite för detta blir för enformigt i längden....



Satt och försökte bli lite gråtig förut och tänkte att "åååh, jag vill bara ha någon att älska"...ehh, jo men jag har redan det.

Okej, formulera om "jag vill bara ha nån som älskar mig"....ehh, men jag har redan det"

Hmm, men vad vill jag ha då???? Det vet ja ju inte, jag har ingen aning för jag vill helt enkelt inte ha NÅN!!!!!

Jag har inte tid för någon fler i mitt liv, inte kompisar heller känns det som....ingenting.

Mina barn är ju mitt allt och om jag redan tycker att jag har för lite tid, trots att jag spenderar hela dagarna med dom så skulle det ju aldrig gå med ännu fler människor i mitt liv.....
Äääälskar att bada =)

Äsch, jag orkar inte skriva mer om detta...det känns som att jag kommer uppfattas som jättedeppig eller nått då, fast det är jag inte.



Lägger in lite bilder istället för jag kommer inte på så mycket mer att skriva nu....



Måste bara lägga in att i helgen åt jag jättegod mat som min mamma lagat, kantarellpaj och typ nån blomkålssoppa (eller nått)....supergott var det.

Kan berätta om kalaset en annan dag, men blir nån bild från det nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar