måndag 27 oktober 2008

Trilles presenter och helgen i övrigt





Lonen under bordet medans T äter tårta haha




Fina, goda tårtan jag gjorde

Börjar med presentlistan, det enklaste hehe




  • Byggare bob spel

  • Pokemon spel (hitta 2 lika)

  • Disney bokstavsspel

  • Bilar, bok och skiva (Izabell)

  • Little people flygplan m gubbar

  • Arbetsbänk m massa verktyg

  • Duplo Polisbåt och tjuvbåt, med gubbar

  • Teletubbie, mjukisdjur. Tinky winky

  • Nalle Puh bok

  • Arbetsbänk med verktyg (Niklas)

  • Pyssellåda (från morfar m familj)

  • Väska (samma som ovan)

  • Gosedjurs elefant (samma som ovan)

  • Små bandyklubbor (samma som ovan)

  • Liten ficklampa (Thea)

  • Kritor (Thea)

  • Målarbok m duplofordon (Thea)

  • Radiostyrd bil med massa olika funktioner (Lars)


Ganska lång lista som ni ser och än är det inte slut. Mormor och systrarna kommer ju med paket nu i veckan också =)
Alla som det inte står något bredvid är från mig och Luna, om nån skulle undra hehe




Trilles arbetsbänkar Lillasyster vill också ;)

Han hade nog en ganska bra födelsedag tror jag, han vart å uppe i presenterna att han inte ens ville leka....men efter att jag hotat ta bort dom så lekte han haha

Va trevligt med besök, men en annan blir ju städtokig så fort nån ska komma. Rätt jobbigt faktiskt, herregud....lite skit i hörnen får väl folk leva med egentligen (fast de e klart, det är ju inte direkt dammning på hög nivå jag kör med...varken bokstavligt eller bildligt talat =P)

Såg en film i lördags, Paycheck tro jag den hette....jättebra. Va så länge sen jag hade ro att sitta framför tv så länge. Men det var det värt.

Såg på Gossip Girl igår, gud va spännande det är =) Känns lite som om det skulle vara en fjortis serie men jag är ju så ung i sinnet så det är kankse därför jag tycker den är så bra hahahaha Whatelse, gick och la mig typ halv 10 igår. Då va jag så trött och less så det var lika bra =) Sen kunde i och för sig inte Trille sova för han hade sån hosta så jag kände att det var bättre att vi låg i sängen än framför tv liksom.

På fredag ska nog jag och systrarna ut en stund. Själv ska man ju ta det lugnt eftersom man ska hem och amma sen men man vet ju aldrig hur systrarna kommer bli....ojoj, tänk så många ggr man sett dom i (rå)fyllan haha, skoj skoj :P

Jaja, nu ska jag runda av. Försöka ta reda på vilken väg man ska gå för att få veta om sonen har förstorad polyp och om han måste opereras eller nått.

Bye bye


Födelsedagen avslutas med nudlar fram för tvn

1 kommentar: