onsdag 22 oktober 2008

Onsdag, 2 dagar till dagen D =P

Mina små söttroll




Bara 2 dagar kvar nu till lill Trilles födelsedag, jag håller på att gå upp i limmningen riktit nu hehe


Älskar ju att få ge bort saker ju, och när de gäller mina barn så är det ju ännu roligare att ge.....


Nu kommer ju dom flesta av hans presenter vara från tradera men jag hoppas att han inte tänker för mkt på de hahaha


Nej, men jag hoppas allt hinner komma.....bli ju inte så kul annars.





Nästan ingen som ska komma ju eftersom alla är borta eller inte här iaf på hans födelsedag....men då blir det presenter lite längre fram då dom kommer :D





Idag skulle Trille på badhuset med dagis, han och 1-2 barn till och en fröken. Det är roligt, han älskar ju att bada....han är som en fisk hehe


Synd bara att han har massa eksem så han inte kan bada så ofta som han skulle vilja =(





Luna älskar att gå, hon måste ju hålla i händerna men fötterna rör hon själv nu, går så fort det där. Inom 1 månad lär hon säkert gå, nått steg iaf.


Hon stod själv en liten liten stund igår, jätteduktig är hon min lilla skrutta.





Hon fick äta själv igår också, det gick ju som det gick haha Lägger in en bild =)





Sonen däremot vill inte äta själv, han ha blitt liten igen.....han kan inte klä på sig själv heller. Men han kan gå på toa själv och faktiskt en hel del annat som stora barn kan =)


Kommer inte ihåg om jag skrev det tidigare men han tog ju av lillasyster blöjan i helgen ex....för hon hade kissat och det är ju nått som bara stora kan ;)

Igår va vi ute och fikade, försöker verkligen komma ut en stund efter dagis varje dag....det hjälper som rätt mkt när de kommer till läggningen. Han somnar efter 2 minuter kanske. Vilket är skönt när pluttan inte gör det, hon sover 15-30 minuter i stöten aknske....så henne får man lägga mååååååånga ggr =/
Hon är väldigt närhetskrävande och vill helst vara nära jämt. Tror det kan vara nån fas eller så, fast å andra sidan har hon ju alltid varit det.

Jaja, nu ska ja inte skriva mer för nu ska jag drick upp mitt kaffe och sen ska jag göra något annat. Ska ju hämta T på dagis snart också så....

Sonen gav igen, jag tog kort när dom sov han tog när jag sov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar