lördag 30 augusti 2008

Så många varför, hur och när....

Usch, nu är jag less på att vara "sjuk"....ja blir ju inte riktigt sjuk ju, bara sådär irriterande snorig, ont-i-hela-kroppen, trött hela tiden sjuk. Ingen feber ha ja nu längre iaf, jippie jay eller nått!

Jag önskar jag kände att jag kunde bli sängliggande-sjuk, men de skulle inte gå så därför bli ja ite de......ha faktiskt läst att man kan styra förkylningar/sjukdomar själv så dom kommer när man har tid. Som om jag inte visste det redan, jag är väl medveten om att jag i princip bara behöver tänka att jag vill bli sjuk så blir jag det. Tro de eller ej....

Jag saknar mina systrar, önskar dom kunde komma hem igen....saknar att veta allt om dom och vad som händer i deras liv. Saknar att veta att man alltid har nån som kan komma mitt i natten om det skulle behövas.....även om det aldrig behövs ;)
Saknar att sitta uppe halva nätterna och prata och skratta åt sånt som bara vi fattar =P
Gaah, tänk om man kunde vrida tebax tiden lite.....

Jag vill inte vara här, varför hamnade jag här....jag trodde jag lämnade detta bakom mig den där gången, men tydligen inte.
Jag vill bara ta med mig barnen och hitta mig själv igen, börja om på nytt. Men när de mesta har gått fel så vill nog alla de.



Luna ha nästan krypit idag haha
Hon böjde, förvånandsvärt, på knäna och typ kom framåt. Ett nästan kryp kan man säga =p
Ska försöka orka göra potatis och palsternackspure ida, om jag orkar. Försöker ju göra allt själv men det är så lätt å falla dit för en färdigburk =p

Tristan sa i måndags när vi gick till dagis, han gick bakom mig;
-Mamma titta, va massa ÖL. Verkligen med förtjusning i rösten
-Mmm, VA? Vänder mig om och vad ser jag.......
Massa LÖV!!!!! =p
Hahahaha, så fel det kan bli hihi

Men nu är jag trött.
Kanske skriver mer sen

1 kommentar:

  1. Åh jag saknar det jag med... bara sitta nere vid mammas köksbord och prata och fnittra i flera timmar, eller i stugan uppe vid torningsjön - I wish those days could come back, once more!

    SvaraRadera