tisdag 26 augusti 2008

NEJ, jag har inte tid. Eller.....

Söta lillgumman på pottan
"Apan" från vildmarken haha


Snarare så att jag har tid men absolut inte ork/lust.

Dumma dumma bakterier. Jag orkar inte vara sjuk =(

Jag vet att det beror på att jag la mig tidigt i helgen (halv 10 på fre och typ 9 på lör) och sov ända te halv 9 båda dagarna gjorde jag......men naturligtvis så är det ju så att slappnar man av så blir man anfallen. Denna gång av en sjukdom.....



Tro mig, varje gpng jag gör såna dumma grejer som att lägga mig extrem tidigt så blir jag sjuk, men nu ska ja aldrig mer göra det. Eller om jag har någon som passar barnen och inte har nått planerat ett par dagar framöver, då då ska jag göra det.....hihi

Stackars mig säger jag bara!!!!!



Och Luna ha vaknat typ 100 ggr inatt och velat äta, kul kul kul va....när huvudet spränger, ögonen värker och snoren rinner. Jag höll allvarligt på att få spel på den lilla bajsungen





Vägde lilla Makaronen igår, 5980 g vägde hon....och var 63,5 cm lång. Wow, vilken bjässe va haha

Hon är viktmässigt liten, men hon har normalstort huvud....min lilla miss big head.

Inte konstit att hon inte kan sitta då liksom...ne usch va elak jag är. Men lite roligt är det allt.

Nu typ kryper hon, fast på sitt eget lilla vis och bara ibland =)

Hon står på ena benet och skjuter på liksom, samtidigt som hon drar/kastar sig framåt. Alla ha ju en egen stil =P



Hmm, helt tom i bollen.....försöker komma på något mer.

Ja jo just, vi såg en katt igår på väg till dagis. Den förföljde oss, ända in på gården. Trille ville inte alls lämna den, men vi va ju tvungen att gå in ju. Den fick heta "Morfar" i alla fall haha

Vet inte hur han tänkte, han frågade va morfars hund hette också berätta jag de (cleo och bono). Men jag vet inte om han menade att den heta likadant??

Men sen sa han att den hette morfar. Så okej, då heter den väl de haha



Hittade så himla söta raggisar igår, vill ha vill ha vill ha. Men dels så är dom ju fakiskt inte allergivänliga och sen så kostar dom ju rätt mycket.....men vill ändå ha.



Nu dör jag snart så good bye.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar