tisdag 2 juni 2009

Okidok, här kommer de

I helgen va de ju som de flesta vet, cruising....skoj skoj, jodå de va de.
Va lite mkt flängande men helt okej kväll.
Jaja, träffade ju massa masa människor, fick till och med agera tröstare =)

Jag som är snäll coh hatar bråk gick lite emellan och sen så vart ja kvar te polisen hade vare där och alla lugnat ner sig....va hemma typ 5 då jag var HELT slut och sjönk ner i sängen och tänkte sova med kläderna på för jag va så trött.
"Tyvärr" så kändes de alldeles för dumt och fylleaktigt så jag tog mina sista krafter och anväde dom till de haha

Fick inga barn förren på eftermiddan så ja sov och tog de bara piano på söndagen, sen fick ja en blomma av Luna (och hennes pappa, även tristan stog me i kortet)...jättefin va den verkligen. Blev väldigt glad och överasskad måste jag säga =)

Hämtade ut lite av T:s medicin häromdagen....drygt 300 spänn, typ nästa vecka ska resten hämtas....och de kommer bli ännu dyrare. Så om man säger som såhär så enligt receptet så ska de tas ut varanan månad. Alltså, en kostnad på ca 800 kr varannan månad *wopiii*
Skulle de va gluten han har, vilket ja på nått konstit sätt blir mer och mere övertygad om, så komma ju de bli en rund slant de me....ojojoj, vad ska man säga?!

Ja tror mitt läkarbesök får vänta faktiskt....eller, ja vi får se. Får fundera lite på just den saken...pessimistisk som jag är så tänker ja på kostnaden om ja skulle visa mig va sjuk och måsta få medicin åxå.

Vad mer.....alltså, mitt huvud står helt still komma inte på nåptt mer å skriva faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar