lördag 13 juni 2009

Och ännu mer bilder då

Som ni kankse märker har jag inte haft ork att skriva så mkt på sistone, har hamnat i en bloggsvacka =(
Men jag kompenserar med att lägga ut bilder istället....de brukar ju va rätt kul att titta på, tycker jag =)


Igår hade vi det varmt och skönt, solen ligger ju på balkongen från typ 12 och framåt så de blev riktigt varmt.....här solar Trille, han sitter på dom nya ute möblerna.
Han ville vi skulle äta på balkongen, men tyvärr så fick han en (jätte)stor spindel i håret precis innan maten va klar och de resulterade i avstängning av balkongen för dagen.


Här sitter lillgumman och solar, hon är en sån retsticka, driver sin storebror till vansinne....ofta haha

Izabell på skolavslutningen...hon börjar bli så stor nu.


Trilles höga legotorn, tror de va när vi va barnvakt åt My han byggde de faktiskt


Här är då My, och varenda gång hon kommer så ska hon köra runt runt med dockvagnen....och gud så dom bråkar om den.


Här är ännu en bild från skolavslutningen, stackars Trille åt kakor så ja trodde han skulle spricka


Luna springer runt i lägenheten och jagar Trille som körde traktorn

2 kommentarer:

  1. Det kul med en massa bilder. Vad bra att du tog några bilder på skolavslutningen för jag tog bara några i kyrkan och de vart så mörka.
    Jag tycker ni ska vänja er vid spindlar så blir livet lättare :).
    Mysigt med eftermiddagssol på balkongen.

    SvaraRadera
  2. Najs med utemöbler, det gillar jag! Oftast är det ju bilderna som är roligast ;) fast man vill ju veta om det händer nåt spec också! Din blogg får 4 solar av 5 ;P

    SvaraRadera