torsdag 11 juni 2009

Lite mer pics då


Jaha, börjar i fel ordning men men.
Här sitter vi på hörnan då, efter brudens hemgång.....surrade och hade det gött. Jag drack kaffe och dom andra alkohol (ja såg vaktens kaffe och blev sugen så ja tog en paus i alkoholdrickandet just då)


Mitt i allt har vi då lilla gumman, överlycklig över att blöda näsblod (?). Hon hoppade från lill-bänken och landade på näsan så blodet bara sprutade...huvva.

Här är då jag, något påverkad får man väl säga då haha


Hemma hos Jannike, skoj skoj va de.....hade väl precis avslutat barncharader eller nått ;)


Här står vi på gamm-bron då, Annika ska hoppa hage mitt i lördags eftermiddagens trafikrusning (i sollefteå =P)


Trille väntar på mommo, ungen har alldeles för korta byxor...när blev han så lång???


Salladen vi åt på möhippan, visst ser de fräscht ut va


Jannike till häst i parken....jääää =P

2 kommentarer:

  1. et såg ut som en rolig kväll :) Blir lite avis! Du såg jättefin ut, trots att du var full ;)

    SvaraRadera
  2. Ja nu längtar jag tills jag ska få vara med på någons möhippa!

    Tycker förresten det lät väldigt moget att du satte dig och drack kaffe där på krogen - vuxenpoäng, hehe ;)

    SvaraRadera