onsdag 6 maj 2009

Onsdag, nu igen

Ska försöka hinna plugga lite nu medan gumman sover, tänkte bara göra en snabb uppdatering.

Hmm, ja idag ha vi vare på stan iaf. Köpte varsin keps till barnen, skulle bara bli en till Trille men Luna vart så arg när vi va där för att hon inte fick nån (ja, ja tror absolut att det var därför hon blev arg för sen blev hon glad när hon fick en)
Blev även ett hårband åt lillgummsan och en BH till mig =)

Sen köpte jag ett spel på allsport, nya junior monopol. Där de är en gubbe som berättar hela tiden va man ska göra, man behölver alltså inte kunna läsa....ska spela de me Trille sen =)
Köpte 2 sångskivor till barnen, dom älskar ju att sjunga och dansa.
Men Trille blir så less när han inte komemr ihåg texten.
I morse började han sjunga Jungfru jungfru skär(?)...."karusellen na na na na na", men ja kan ju inte den här mamma, säger han då.
Gullunge, men de går bra när vi sjunger tillsammans.

Hämtade även nå grejs te studsmattan som mamma beställt, men nästa gång får du hämta det själv.....de va inte så kul att måsta kliva ur bilen, med Luna i, i utförsbacke UTAN handbroms.
Men de gick bra, den stod ju rätt bra på växeln, den gunga till en gång bara =O

Ha kört rätt mkt nu i dagarna, känns lite läskigt men jag börjar inse att det gör inget om någon ser mig köra.....för jag har ju körkort ju haha

Gud, va ja jomla på med parkeringen när vi kom hem....ja vill ju stå RAKT. Visst de gick bra, men så tänkte ja att om ja ställer mig närmare bilen på vänster sida så får de plats 2 bilar bredvid på höger sida.
Jaja, precis när jag är klar med min höjdar parkering kommer de en bil och ställer sig precis i mitten (där de skulle fått plats 2 bilar då) *morr*
Sen när jag ska plockar ur Luna ur bilen, ja då ska bilen på vänster sida iväg.....kändes ju som att all möda ja lagt ner va lite kastad åt vargarna!

Jaja, nus ka de pluggas lite iaf

2 kommentarer:

  1. De är ju bra att du iallafall tänker på andra när du parkerar ;)

    SvaraRadera
  2. Som jag sa i telefon så kommer du ju snart att ha handbroms så det blir inget problem nästa gång jag behöver nåt ;)

    SvaraRadera