söndag 3 maj 2009

Innan frukosten....

Väntar nu på att gröten ska bli klar, Luna är ju som vanligt väldigt otålig, Tristan kunde typ inte bry sig mindre....

Ha satt på ett par koppar kaffe, låter som de skulle kunna vara klart nu =)

I fredags for jag och Trille till resele (Luna sov hos Lars), så i går så tog jag en egen bil hem *wow*
Det tog kanske längre tid än det skulle gjort för en van förare, skulle gissa på ca 35-40 minuter, men jag stressar inte i onödan.
Det var lugnt och lite trafik så det va ju bra =)
Sen gjorde jag en helt perfekt parkering, rakt och alldeles bra =)
Fast sen for vi på konsum och köpte glass och den parkeringen vart väl inte helt rakt, men dock innanför rutan hehe
Det kändes kul att kunna köra, men som sagt de va rätt lugnt.


Nu håller Luna på att dö så jag ska kolla om gröten är klar så hon överlever och inte dör av svält....

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att du ha körkort nu!:) Minns när ja själv just hade tagit körkort, vilken frihetskänsla! Bara kunna åka dit man vill, utan att be nån om skjuts! Vilken bil har du lånat nu då?

    SvaraRadera
  2. Ja har toyotan som ni hade....skulle inte säga att körning FLYTER på direkt fortfarande lite problem med koppling/gas men men, det går bättre och bättre =)

    SvaraRadera