fredag 22 maj 2009

Födelsedagen och ja, lite bilder



Tessan va här och lämnade Trille igår (my birthday), han ha ju avre där sen i lördags men nu kom han hem....ha vart skönt med en liten paus. Den lilla intensiva älskade pojken tar ju faktiskt musten ur en haha
Kändes konstit att se syster T som "tjockis", hon ha ju alltid vare sticksmal ju....men nog känns de en aning roligt att se också, eller ja ni vet, själv gick ja ju upp *harkel harkel* en aning för mkt med båda mina troll så ja.....(förlåt syster för mina elaka tankar)



Trillerill har inte riktit komme på HUR man blåser upp ballonger, men men han gör sitt bästa.

Gud va roligt det är att han är hemma igen....hade glömt att han var sådär oerhört snäll och tokig ju haha
Så lätt att fastna vid att man bara bråkar, fast man egentligen inte bråkar mkt alls.



Älsklingen har saknat mammas gröt, eller ja....han åt ju i alla fall


Min hemmagjorda födelsedagstårta, den var god även om planering var lite tokig (glömde köpa både det ena och det andra men de löste sig)
Jag skalade clementinklyftorna själv, och det gör jag inte om för det var pillrigt och jobbigt.


Söt Luna i pjamas, vill att mamsen ska kliva upp och inte bara ligga i sängen och läsa tidningen (BTW, finns det något mysigare va)



Söt Luna igen, med snodd i luggen....det enda hår som faktiskt verka växa på tösens huvud....





Såhär kul tyckte Iza det var att hälsa på mig nu ikväll, äta pizza och försöka umgås.


Luna efter en egenhändigt intagen måltid.....japp, varje dag ungefär 3-4 ggr ser hon ut ungefär såhär. Nån som vill ha en kram, eller puss kansake =P

Loonie Toon i "stall-lådan"

Jag på min födelsedag, jag var gladare men ni vet smiling-Miah och kort går inte ihop tyvärr
Jag fick ett presentkort på JYSK av mamma och Nick, 1000 kr
Ska även få ett par jeans av mamma (gud Helen, varför är du inte hemma...hur ska detta sluta)
Pengar av mommo och morfar
Ett ljus och en kylskåpsmagnet av Luna och Lars (vet inte om Trille också va medräknad *hmm*
Ja, de var det....haha
De lustiga är att få saker som man vill ha, utan att veta det...förstår ni?!?
Precis va jag behöde liksom.
Nu måste ja ta och gå och shoppa lite balkong möbler, för till sommarn ska jag och Helen ju sitta och njuta av solen där, right =)
Allt som allt, en bra födelsedag!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder :) du va ju jättefin! synd bara att man måste smyga sig på för att få en leende Miah på kort...;)

    SvaraRadera
  2. Trille ville gärna köpa ett paket när vi var påväg in till stan, men jag sa att affärerna var ju stängda (röd dag), så han kunde göra det en annan dag :P

    SvaraRadera
  3. Kul att du uppskattade presenterna. Nu har jag uppdaterat min blogg förresten. Fast det blev mest bilder men det är väl nästan det bästa med min blogg.

    SvaraRadera