lördag 9 maj 2009

Lördagkväll, barnen sover.....*pust*

Sitter här och pratar med Helen på msn....skoj =)
Igår höll ja på att deppa ihop för ja va så ensam (läs: ingen va på msn, ingen ringde)
Stängde datorn 10 och sen satt ja i mörkret och tyckte lite synd om mig själv, men sen la jag jig och myste med Trille i sängen och då blev de bra igen.


Apropå bra, vi for en sväng med bilen idag. Upp på klädax.
Tristan frågade hela vägen, varför varför varför....
Så när vi kom fram och jag parkerade så utbrister han "Det här gick ju bra det, mamma".....hmm, okej.
Väl därinne så säger han "det är så härligt här, jag tycker det är så härligt"

Sen for vi ner på stan, skulle hitta solbrillor till honom.
Gick in på lindex, därinne hittade han en jätefin lila klänning. "den här vill jag ha, den är SÅ fin mamma. Då kan du få vara prins och jag prinsessa"
I "normala" fall hade jag möjligen köpt den, men pga bristande ekonomi så kunde jag inte....dessutom så gillade han inte att ha klänning sist han fick prova så jag är tveksam om den skulle användas.

Jaja, det blev ett par gröna myriga solglasögon, ett par röda kortbyxor och en tunika till Luna.
Hade tänkt lägga in bilder men tyvärr så har pojken gömt kameran, och jag orkar ju inte väcka han bara för det hehe
Hade ju tänkt ni skulle få se hur fint och matchande han hade klätt sig inför statsturen också.....ojoj säger jag. Men han är så himla mysig, har starka åsikter min grabb.


Det bara flyger roliga saker ur mun på han hela tiden, ja kommer ju omöjligt ihåg alla men jag försöker.








Ska ta med min dröm från natten då den biter sig fast, kom gärna med lite drömtydningar så ja kan släppa den *ler*

Jag åker bil för jag ska hälsa på en kompis, en manlig sådan så förmodligen är det något närmare kompis =)
Jag kommer fram och efter att vi umgåtts och tiden har gått och vi har hunnit myst lite så säger han att han älskar mig =O
Jaha, okej....ja säger ingenting ja.

Helt plötsligt så kommer kille nummer 2 inrusande. Honom har jag haft något med väldigt nyligt.
I alla fall så är dom även bästa kompisar....oops
Dom säger att ja måste välja, vilket är elakt att be någon om enligt mig, men i alla fall....
Jag åker iväg för att tänka, åker mot sollefteå kommer jag ihåg.
Tvekar att välja kille 1 pga att han sa att han älskad mig....fast egentligen är de han ja vil ha.

Jag såg något efter vägen som fick mig att beslluta mig och vända om (komme rinte ihåg vad)
Säger til kille nummer 2 att "jag vet inte om jag nånsin kommer kunna lita på honom igen efter allt som hänt (?)" (önskar ja visste vad det var)
Så det blir kille nummer 1 som blir vald ändå....inte utan tveksamheter

Sen vaknar jag =(
Nå, give me en tydning nu då =)

1 kommentar:

  1. Haha, Tristan är så himla söt!:) Kanske drömmen betyder att du behöver lite romantik i ditt liv?;)

    SvaraRadera