fredag 9 januari 2009

Stackars stackars mig, eller vem ska trösta knyttet???

Jag har ont ont ont, varför ska just jag drabbas av bråkiga visdomständer???
Ha knappt kunna äta denna vecka ju, eller inte mat iaf =(
I tisdags blev det välkokt hemlagad soppa till middag, i onsdags blev det buljong, igår blev det tunnbröd doppat i hmm, te tro ja de va.
Idag har jag druckit lite fil, om jag orkar gå till apoteket och köpa treo så kommer det bli en något mer matig middag idag......men vi får se, känns jobbnigt då man ser ut som 7 svåra år ju.

Gumman ha ju vänt på dygnet så även om smärtan inte hindrat mig från sömn så hade ju hon det, not so kul förstår ni.
Kan jag ha fått 8 timmars sömn denna vecka kanske.....

Inte så pigg på och skriva just nu, vill helst lägga mig och gråta typ, men men de går ju inte. Det får vänta te barna ha somnat ikväll om det absolut ska göras.

Trille ha vare på dagis igår och han är där idag me, ville ju se hur det funka med vilan.
10-14 ha vi kört med, igår så hade han legat så snällt på madrassen till alla barn hade somnat och då när fröken smög ut så följde han med =)
Känns nog lite konstit för han men han är ju lyckligtvis ganska anpassningsbar.

Idag när vi gick till dagis så ville han va hemma och förklaringen va: För jag älskar inte att vila
Han tycker det är lite läskigt när man ska göra nya saker (hmm, vem kan han ha ärvt det av......)
Men det funkar ju rät bra, iaf just nu ;)

I februari ska han opereras, ringde och frågade. Få väl se om/hur man löser den saken....med skjuts och sådär.
Jobbigt nog ska Luna börja dagis i februari också, bara hon ha fyllt år och lillasyster Helen ska komma hem i slutet då också.....mkt som händer, man få hoppas det inte krockar bara.

Ne, nus ka ja göra annat. Puss och so long =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar