måndag 19 januari 2009

Första skoldan avklarad

Har nu gått klart för idag, har ju bara 1 lektion så det gick fort haha
Känns hemskt konstit att vara utan både lillgumman och Trille, händer inte så där jätteofta ju.
Men dom ha det förmodligen bra där dom är, lillgumman hos Lars och Trillerill på dagis, skulle jag gissa så tror jag båda sover/vilar nu.....dom borde göra det i alla fall hehe

Helgen har varit ganska jobbig, ha känts som att ja gått in i väggen...bokstavligen talat. Bara helt plötsligt i lek och städning så PANG!!!!
Vart helt slut och hjärnan sluta fungera, ville bara lägga mig i sängen och dö typ....men de funkade att sätta sig vid datorn också ;P
Inget barna uppskatta direkt....(mamma mamma, sitta här, lek mamma....gnäll gnäll gnäll=mamma jag vill sitta i knä från Luna)

Tror att det kan bli lite mkt ibland, inte så konstit med 2 oerhört stök-kompetenta barn, 1 städande mamma och en massa saker och rum som är överallt och fulla med leksaker, damm mm

Men nog har vi mysstunder också mellan varven.....när alla 3 myser med en bok, det gillar dom båda, vi alla 3 kan man nog säga =)

Looni Plon ha fått börja äta lite själv nu, ärtor, majs och såna små saker och kokta potatisbitar, banan, blodapelsin (fast hon fick utslag så ska ta de lite lugnt me de nu).....ska försöka komma på mer småplock för det är faktiskt en lättnad att slippa sitta och stoppa in i mun på hon (nu när hon ha tänder gör de ju så ont när hon hugger)

Trill är, som jag nämnt tidigare i typ alla inlägg, så rolig....ni ska bara veta vad han kläcker ur sig hela tiden.
Han har så mkt roliga tankar i det där lilla huvudet så man blir rent förundrad =)


Usch va jag saknar mina systrar, känner mig inte hel utan dom.....känns lite dumt men så är det. Gud om man kunde bo i ett kollektiv med dom, det är ju drömmen för mig hahahaha
Kanske deras pojkvänner skulle tycka lite annolunda =P
Dom är så långt bort, och förmodligen kommer dom inte komma så mkt närmare.....(ja, helen då får man väl hoppas)....men det är klart, omständigheterna kommer väl ändras så då kanske man kan ses lite oftare ändå *hoppas*

Men gud i himmelen, ha ju glömt skriva om världens nyhet här ju hihi
Fast det ha ju vare lite hemligt fram te nu så det bero väl på det......Jag ska ju bli MOSTER ju =)
Äntligen, hahahaha
Ska bli så kul.....ser verkligen fram emot det ska jag säga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar