onsdag 14 januari 2009

Religon, vad tror du??

Fick min första religonsuppgift igår. Oj oj oj, det är hur stort som helst.
Ska reda ut begreppen religon och gud, skriva var jag står och tror om vad gud och religon är, hur andra ser på religon osv....och sammanfatta detta på 2 A4.

Hallå liksom, ja skulle kunna skriva en hel roman om de ju....2 sidor känns som ingenting.

Ha gjort massa matte iaf, typ det enda förutom religonen jag kan göra utan böcker.....bokförlaget har inte ens skickat mina böcker än så det lär ju dröja te tidigast nästa vecka innan ja får dom.
ÄLSKAR älskar älskar matte, hur kul som helst ju =)
Började tänka på serien Numbers igår, sån kanse ja ska bli haha
Allting består ju av siffror bla bla bla =P

Ne, ja vill ju jobba med människor, nånting serviceinriktat eller så.....att hjälpa yngre människor med problem, det är ju något jag vet nånting om iaf (problem menar ja ;P)
Kommer betala dyrt för min utbildning iaf, ha räknat lite och det kommer nog landa nånstans omkring 200000, om man räknar med fullt studielån och 3 års universitets studier.
Blä, då ska ja ha ett väldigt välbetalt jobb sen också....eller en väldigt rik karl haha

Trille är som plåster på mig, jag förstår honom visserligen eftersom han inte är van att vara borta från mig så länge men det är lite jobbigt också.....alltså, hade de bara varit han så hade det varit okej men eftersom hans lillasyster är väldigt övertygad om att hon har första tjing på mig så blir det lite jobbigt.
Dom triggar ju varandra, är jag inte i samma rum så leker dom och har hur kul som helst men så fort dom ser mig så blir det magnet effekt.....båda sugs till mig och gnäller och vill bli buren osv.

Usch va jag klagar, det är ju inte meningen. Önskar bara att jag hade mer tid.....och ork.


Skrämde Luna till att gå häromdagen haha, vet inte om det är så många som testat det men de funkar galant hahaha
Var hos pappa och hälsade på på jobbet, satte ner gumman på golvet och insåg att nu vore perfekt tillfälle att se om han kan gå (hon ville direkt upp igen nämligen)
Satte hon en bit ifrån och vips så tog hon snabbt stegen som behövdes för att nå mig haha
Så hon kan gå, hon vill bara inte. Hon ser väl hur mkt brorsan, som kan gå, får gå och det vill hon undvika haha
Skitungen min!!!!!!

Tristan sa igår att vi skulle skaffa en grön sopbil, nja tyckte jag jag vill nog ha en annan bil......hmm, efter en stunds betänke tid: En gul sopbil....
Japp, precis. Jag vill inte ha nån sopbil alls ju.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar