tisdag 27 januari 2009

Jahapp......why me?

Idag har gumsan fått spruta, och inte nog med att hon skulle få en utan väl där ja, då överaskas man av att man kan välja till en spruta mot blodförgiftning och hjärnhinneinflammation mm
Man tackar ju ja eftersom det är en gratis spruta som kan vara bra....men stackars gumman blev jättelessen då både sköterska och doktor tar tag i varsitt ben, räknar ner och sticker =(
Gick ju över relativt snabbt men usch så lessen hon var där ett tag.

Hinner hem och slår ner röven med historiaboken, "ring ring" i telefonen...."Tristan kräks så det vore bra om du kom och hämtade honom"
Sprang upp, hämtade ungen gick snabbt hemåt, tog 20 minuter, ibland har man eld i baken alltså haha
Kunde läsa rätt mkt ändå eftersom han låg och var jättetrött på soffan....

Tyvärr bli de ju ännu en inställd körlektion, men nästa gång (förhoppningsvis torsdag) ska jag fråga om vi kan lägga upp en planering så att jag kan köra upp i april.....bara jag får in vanan så funkar det ju, men jag är ju så osäker så jag vågar ju aldrig tro att jag faktiskt kan =(
Är hyfsat less på att höra massa tjat också, HALLÅ liksom.....finns ingen i vörlden som skulle bli mer lättad om jag kunde fixa det där bajs körkortet....
Även om nu folk verkar tro att det är kul att måsta förlita sig på andra och ständigt måsta vara en f**king börda för alla =(

Gud om jag hade lite mer tro på mig själv, hur får man det?????????????????

Nej nu skriker gumman, ska se om det är nån reaktion från sprutan eller om hon bara är hungrig....puss på er.

(önskar verkligen hem er mina sisters, without you i´m incomplete)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar