fredag 30 januari 2009

Fredag och helgen är kommer

Vilken dag.....hade lite mysdag med Trille =)
Tänkte ju försöka med det nu när gumman inte är hemma, umgås och hitta på nånting lite roligt iaf.....
Så idag gick vi på westerlunds och fikade, köpte 4 olika saker och varsin dricka....Trille åt upp 2½ av sakerna och jag åt 1 hehe

Sen gick vi på konsum och shoppade lördagsgodis. Det är ju ett måste!!!!!
Vart mkt gående, lillTrille gillar ju inte att gå (det är ju jobbigt) men trots en del gnäll så gick det ändå bra.

I veckan va han ju sjuk, eller i Tisdags bara egentligen, sen fick han ju va hemma onsdag och torsdag (48timmars regeln).....å fredagar är ju en ledig dag så.
I onsdags kom min älskade lillasyster (en av dom) och hälsade på, så roligt. Även om det mest blir slappande liksom ;)
Sen iugår for hon te mamma, men först passadfe hon Trille medans jag körde bil.

Oj alltså, nu ha ja bokat både halkbana (16 mars) och uppkörning (lite hemlis hehe), känns lite nervöst eftersom jag inte tycker jag är sådär jättebra på att köra, men men....jag rådgjorde ju med hon jag kör med och tydligen behöver, enligt hennes åsikt då, jag typ bara 15 lektioner till =O
Sammanlagt, har jag då räknat ut, så kommer jag inte ens kört 30 lektioner.....så jag tänker att oj, vilken stjärna jag måste vara hehe
Med tanke på att ja inte kör hemma liksom.
Ne men jaja, vi få se hur det går....men wish me luck typ nångång mellan april och maj så får vi se =P

Gumman var skitelak inatt, hon ha haft ont i magen senaste veckan så ha vare lite gnäll över det....sen sov hon ingen middagslur igår så tydligen vart hon så övertrött så hon ville inte sova på hela natten typ.
Hon är så mammig nu, hinner ju nästan inte träffas nå så då blir hon extra klängig och mammig då hon väl komma hem.

Inskolningen på dagis komma bli antingen slutet på vecka 10 eller början på vecka 11, måste fundera på vad som blir bäst.

Ne, nus ka jag umgås med Trille lite innan Lonis makaronis kommer hem....

(går sådär med pluggningen, hamnar ju lite efter dels pga att ja va sjuk förra veckan åsså nu ha Trille vart hemma denna.....)


(ska tillägga nått jag glömt i tidigare inlägg, gummans vikt och längd för tillfället (11½ månad gammal) är 8630 g och 71 cm.....nästan exakt samma som hennes storebror då han var 2 månader yngre)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar