fredag 23 januari 2009

Jobbig vecka...

Ha haft typ hela vinterns sjukdomar under 2 dygn, intensivt kan man ju säga.
Började i måndagskväll med migrän, typ 8 timmars migrän (väldigt otrevlig, särskilt med lilla hysteriska Luna som gallskrek i örat på mig....jag var övertygad om att huvudet gick sönder)
Sen som en fin övergång så kom 12 timmar magsjuka efter det, nångång mitt under dagen blev det feber (lääääänge sen jag hade feber).....höll nog allvaligt på att dö, kunde inte röra mig för allt gjorde ont =(
Jag grät många gånger under dagen kan jag säga....

Jaja, somnade tidigt och när jag sedan vaknade upp va alla gårdagens sjukdomar borta, men iställer hade jag ont i luftrören :O
Tror jag gick och försökte inte andas under hela dagen, jobbigt när det gör önt att andas ju =(

Jaja, igår va även de borta så nu är jag frisk =)

Ha vart konstit att va utan gumman hela veckan, är ju van att alltid alltid ha hon med mig och runt mig.
Det har ju gåt bra men som sagt, könts konstit.
Båda barna ha ju vare jättemammig efter hemkomst men det ha gått rätt bra.....ha ju fått sitta ner och mysa lite och riktit tage vara på tiden.


Ha fått ett nytt databord, inte sprillans nytt men ganska så....så nu e de fint här hos mig haha
Ha ju även kunna möblera om i tv-rummet så nu ha ja ett skrivbord där jag kan plugga och ha min symaskin....det vart jättebra ju.

Ska föröska lägga in nå bilder ikväll, ha bleve lite lite av den varan i veckan haha

Nu ska jag och Trille fröska komma på nå kul och göra idag, ha ju fredagsledigt så =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar