lördag 20 december 2008

Tok Trille och Leende Luna =P



Mina försök till att knäppa ett fint julkort av barnen.....misslyckat från början typ =P


Haha!!!!!!!!!
Gud, snart är det jul alltså, om 4 dagar. Har några julklappar kvar fortfarande men det ska jag köpa på tisdag tro jag, när syster ska vara här och hjälpa mig =)
Så jobbigt att ha med barn ju när det är trångt och mkt folk.

Nu är det jullov för Tristan iaf, tidigast den 8:de ska han tebax till dagis....länge så jag hoppas de komma funka bra då.

Nu tror jag min syster har kommit hem, till mamma alltså det kommer alltid kallas hem tro ja hehe.
Tyvärr får inte jag träffa henne förren tidigast måndag =(
Men men, tiden går nog fort.

Igår kväll satt jag i några timmar och slog in julklappar, herregud. Inte trodde jag att jag hade köpt så mkt heller =O
Har inte lagt ner sååå jättemycket pengar men å andra sidan så har jag ju budat in endel på tradera så det är väl därför det ha bleve så mkt.
Ska hämta nå paket på videoteket på måndag/tisdag och sen köpa resterande klappar ¨på samma gång.

Blir lite stressigt känns det som, men det blir det väl alltid runt juldagarna.
Komma nog bli lite åkande fram och tillbaks men det funkar nog bra ändå.
Har i alla fall bestämt att gumman ska vara ett par timmar och rfira med sin pappa familj
Herregud va lite jag hade att skriva....få se, ja just måste lägga in en rolig kommenatr från Tristan (en av doim få jag kommer ihåg haha)
Hmm, jo just jag och syster frågade vad dom fått på julbordet på dagis, gav lite olika förslag å sådär....sen nämner nån av oss sallad, T:s svar typ:
-Nej, sallad är gräs. Tristan tycker inte om gräs.
Hmm, kan detta vara något han hört någon annan säga tro hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar