måndag 15 december 2008

Lucia på dagis =)



Ha precis komme hem igen efter dagis lussandet.
Va söta dom var, allihopa =)
Trille va sötast förståss, han va så trött så han orka knappt sjunga hehe

2 timmar tidfigare än vanligt steg vi upp, klockan 6 alltså.

En annan trodde ju att man skulle orka va vaken hela natten (oroade mig hemskt över att missa tiden, att jag skulle snooza och sen gömam mobilen under kudden och fortsätta sova).....HA säger jag bara. Typ 2 va ja så trött så jag höll på att dö, skule lösa korsord men somnade. Vaknade av Luna kvart i 4, somnade om direkt.

Klockan ringde kvart i 6, vad gjorde jag?? Snoozade såklart.....andra ggn den ringde så flög jag upp och tänkte att nu är vi försent ute. Men vi hann, med bra (eller man kanske säger god) marginal =)



Luna somnade när vi gick hem, stackarn va väldigt väldigt trött, jag håller på att somna här och nu tro ja.....är naturligtvis superduper trött =(

Åsså ska man orka se på lillasysters lucia ikväll, gud....måste försöka hinna vila under dagen, nångång.

Snart är det jul igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar