fredag 12 december 2008

Varför??

Jag måste verkligen ha dålig karma, helt seriöst alltså.
Nu när ja väl accepterat och erkänt för mig själv att vi kommer bo kvar här ett tag, ja då kommer naturligtvis ett dråpslag.....hyran ska höjas med närmare 500 kr, visserligen succesivt men innan hösten -09 kommer hyran ligga på 6000 kr =O

Oh vad exakt innebär det för oss, jo att vi måste flytta =(
Förmodligen mindre till och med.....usch och fy =(
Gud vad less man blir alltså, jag orkar inte med sånt här. Vill bara få komma i ordning med mitt liv, en sak i taget vore ju schysst att få ta tag i, men de vill inte vara så helt enkelt.
Allt skit på en gång, och hela tiden helst.....

Blää, nu vart ja så less så jag vet iunte vad. Vill bara ligga på soffan och vältra mig i självömkan hela dagen. *poop*

Måste städa lite nu, men ja skriver mer senare under dagen/kvällen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar