tisdag 25 november 2008

Stressad, hur ska jag hinna, och orka????

Det är exakt 5 dagar till advent, innan dess ska jag ha hunne städa upp här och göra julfint (springa på stan och köpa julgrejer osv), hinna baka lussebullar och kanske pepparkakor, eller nått annat gott.....och samtidigt ta hand om mina små troll, leka i snön och sådär ni vet haha

Stressen dödar mig sakta, usch. Köpa julklappar ska man hinna göra också, hinna köra lite bil vore super också....nu vill ja ha det där förbenade körkortet så jag slipper tänka mer på den saken.

Igår kväll så lyckades jag ta bort smärtan från visdomständerna iaf, en som håler på att komma fram lite mer och den ha skavt så in i norden....ha vare svullen och haft skitont.
Gick upp eftersom aj inte kunde sova och tänkte ja skulle försöka känna lite, drog med nageln och vips så kom de massa blod och sådär...sen vart de inte ont nå mer =)
Vart som ett litet hål i kinden, eller mer som en liten grop, men ont gör det inte....skönt skönt!

Nu ska jag ge Looni lite gröt och sen ska vi hömta Trille, sen blir det hem för och göra lite fika och sen ut igen. Trille sa igår att han ville det så dt är väl bara att lyda order haha

Ska uppdatera önskelistan lite sen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar