onsdag 19 november 2008

Igår var det...tisdag


Mmm, tror ni inte jag glömde de nu när jag skulle skriva.....tur man ha datum, tid och dag därnere i högra hörnet haha



Igår så va vi ute en stund mitt på dan. De va rätt mysigt, åkte lite tefat och tog lite kort =)

En annan går ju stundvis under namnet paparazzin, japp jag erkänner det är jag som gömmer mig bakom buskar och tar kort på intet ont anande människor....you´ll be next =P
I alla fall, Tristan tyckte de va jättekul, synd bara att backen är lite dumt placerad....få se om vi hittar nån annan här i närheten.




Luna fick åka lite också, hon tyckte de var superkul. Lite jobbigt att hon inte går än ju, hon bli ju mest sittande i vagnen och det fattar ju vem som helst att de inte är så skoj....inte i längden iaf.
Jaja, innan nyår ska hon väl kunna gå....det är ett mål jag sätter upp för henne hehe
Sen när vi kom in så hade vi mysfika och då säger Trille, helt out of the blue; Jag älskar att vara hemma....
Okej de är ju bra =)
Vi möblerade om T:s rum igår också (ja jag vet, ja möblerar jämt om men ja kan inte hjälpa de, jag gillar omväxling)
Det vart faktiskt bra, mkt finare och hemtrevligare =)
Kanske lägger in nån bild på det en annan dag.
Men i alla fall, även då kommer Trille med en kommentar som är skrattvänlig *ler*
När vi flytatt sängen så frågar ja hur vi ska göra nu, vad vi ska flytta och var?!
T lyser upp och säger: Te mamma rum, JA va mysigt
Hahaha, mmm...men va ska vi å ha i ditt rum
Jo men det ska bli ett litet lekrum
Jaha, okej.....men nja jag tror inte det va =P
Han har visserligen börjat flytta in i mitt rum (leksaker på golvet, böcker) och sover numera alltid där, men jag tror inte jag vill börja dra in hans möbler dit. Där går min gräns.
Jaja, nu är han på dagis och snart ska vi gå och hämta. Luna ska äta lite gröt först sen ska vi gå.....soo long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar