söndag 23 november 2008

Helgen före advent

Trille med hjälm och Antonia Icequeen haha



Tabris och Troja, fina vovvar


I går for jag och familjen till mamma, det var rätt trevligt. Men det blir så mkt att göra att man är alltid helt slut när man åker därifrån.

Vi körde lite skoter och sådär, det va kul....men man är ju lite öm i vissa muskler känner ja, men jag sov i och för sig i en konstig ställning inatt så det beror kankse mer på det haha

Tänkte jag skulle slänga in lite bilder.
Har faktiskt inte sådär jättemkt och skriva.

Ja just, här ska jag lämna ett litet utkast till min önskelista också.....vi systrar gör på det sättet i år för att man ska slippa upprepa sig för alla haha

Önskelista:

Finare skål (typ liten fruktskål)
Djupa djuptallrikar
Förkläde
Matugnsformar
Symaskin
Böcker
Kläder
Byrå
Sängkläder
Tjocksockar med halkskydd
Mössa, som passar mig

Det var vad jag kom på nu, men jag kan uppdatera eftersom ;)

Snart kommer sista Eragon boken, gud va spännande....älskar dom böckerna. Inte så kul när följetongrar (eller hur nu den ändelsen ska vara) tar slut men det är ju bra på ett sätt att få gå vidare ;)

Nu ska jag lägga in nå bilder och sen ska jag bada och sen blir det sängen....nicedenna gjorde jag i lördags, mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar