fredag 21 november 2008

läts see, frajday todaj




Skulle kliva upp klockan 7, va helt säker på att ja skulle komma upp då....eller, 10 över 7 kanske. Mmmm, hade fel som 17. 5 i 8 vaknade jag till och kände mig inte alls road av tanken att måsta stressa med barnen =(

Jaja, klev upp med Lunisen och började en inte alls rolig morgon. 08:15 lyckades ja väcka Trill, då hade jag redan klätt på honom så de va klart iaf haha
Iaf så ko vi fram typ strax efter 9, de gick rätt bra och lämna idag faktiskt. Bäst någonsin =)
Dom hade nån slags tunnel på golvet så han vart lite hypnotiserad av den hihi

Sen handla jag och gumman lite, gick hem och tog de lugnt sen. Hämtade T och gick hem och bakade, en kladdkaka och en tigerkaka mums
Gjorde ugnslax ida, bild nedan, mmmm gott blev de. Vilken stjärnkock ja e=)
Värmer hjärtat och se hur kul barna kan ha ihop hehe
Ibland är dom verkligen som hund och katt men ungefär 50% av tiden så leker och skrattar dom tillsammans.....mina små himmelsbarn =)
Nu har Luna lärt sig vinka förresten, så nu kan hon både heja och vinka hejså hihi
Gud, jag vet inte riktit va mer ja ska skriva just nu faktiskt.
Lovade ju syster T att ja skulle lägga in en önskelista men det känns jobbigt så det får bli kanske i morgon (eller dan efter de =P)

1 kommentar:

  1. Ja du bestämmer ju själv om du vill ha några julklappar *rullar med ögonen* :P

    SvaraRadera