tisdag 18 november 2008

Snö snö, älskade snö....=)

Bianca och Luna myser


Bild från balkongdörrn, det snöar ;) Skrattande L och mina strumpor

Looni klädd i rosa (inte passande, nej)


I love snow....vill ha mer och mer och mer. Det bara faller här, mysigt mysigt. Om bara nån va här och dela det med mig, ha ju barnen såklart men dom verkar inte riktit dela min entusiasm för snön (konstit nog).
Idag ska vi ut och leka lite i snön tänkte jag, åka lite tefat och ja, leka hehe
Få se om ja hittar nå gallonisar åt gumman så hon kan krypa lite i snön också.....


Längtar så till jul, ni kan inte förstå. Hoppas dom hunne byggt klart hemma te dess, ska bli så roligt å se hur det komma bli =)
Fast de komma nog inte riktigt kännas som hemma längre, men ändå är det ju hemma....ni fattar hihi
Systrarna komma ju hem te jul också, eller Tess komma förhoppningsvis om inte allt för lång tid och Helen komma ett par dagar innan, och sen stannar hon hela 2 veckor så hon bli över nyår med (jippie)
Luna står själv nu, men hon står inte så länge för hon tycker de är superkul och slänga sig framåt haha
Hon ha bleve väldigt stadig väldigt snabbt, min lilla gumma.
Snart går hon nog, eller springer kanske man ska säga.

Igår var jag på föräldramöte, det kändes jättekonstit....hallå liksom, det är ju för föräldrar =P
Vart en aning besviken på det dom berätta om verksamheten men jag hoppas det komemr förbättras. I alla fall till efter årsskiftet.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen leka med sonen, annars blir han galen på mig...."ska vi leka mamma, ska vi leka"
"Mmm, ja ska bara dricka upp mitt kaffe" (det tar ungefär 30 minuter när man sitter framför datorn =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar